• MouQuiNewL
    #997
    Azt azért cáfolnám, hogy nem volt még olyan MMO, ami nem indult volna zökkenőmentesen. Sőt, meghökkentően zökkenőmentesen indult a Rift. A headstart napján belépett egyszerre (értsd: szerverenként) kb 30ezer ember, és nekiállt játszani. Lag volt, nem volt vészes.

    A headstart nem a hibák kiszűrésére való, hanem egyfajta jutalom / bónusz azoknak, akik előre megvásárolták a játékot. Egyértelműen le is van írva, hogy előbb kezdhetsz el játszani, és nem azt írták, hogy "final release" előtti utolsó bétatesztként egy komolyabb stresszteszt résztvevője lehetsz...

    Mindezek ellenére azt mondom, hogy helyt álltak a srácok. A hibákat gyorsan javították. Aki másképpen látja, azt megkérem arra, hogy hirtelen felindulásból kapjon elő egy (sarkítok...) négymillió soros c++ kódot, abban keresse meg azt a részt amit bugosnak talál, és javítsa ki. Rendkívül kevés ember alkalmas arra, hogy ilyen stresszhelyzetben nagy gondossággal és odafigyeléssel munkát végezzen.

    A fejlesztők mentsége pedig legyen az, hogy az EA és az NC is az a kiadó, aki a pénzen kívül más nem nagyon ismer. Egész konkrétan leszarja, hogy a játékos mit kap, a lényeg hogy fizessen. EA alpha állapotban adja ki a játékokat rendszeresen. Ehhez képest az NC picivel jobb, mert erős béta állapotig engedi eljuttatni a játékot. Szóval még jól jártunk...

    Sajnos a magyar szervereken eddig nem sikerült karaktert csinálnom, mert fullos a szerver, és nem akartam végig várni, ezért RP PVE szerveren csináltam karit. Van infó arról, hogy hány magyar játszik? 10, 50, 200? Netán több ezer?