banner
A Wargaming új MMO játéka
  • Darun
    #22389
    Azt gondoltam hogy nem a kapitányokra, de milyen célra? Ahogy elnézegetem a végeredményeket, az inkább a választott osztálytól függ, még csak nem is az eredményedtől. Tegnap volt egy 800k sebzéses köröm, 2 buff, 3 assis és 1 cap és kaptam rá 1930 base xp-t. 300k körüli sebzésre meg többször is adott már 2000 base xp fölött. Ez romboló. Láttam már olyat is, hogy csávó a második hullámban meghalt, szintén dd és alig valamivel végzett mögöttem, aki meg szintén dd-vel végigharcoltam a csatát. 1800 base xp alatt győztes csatában sztem még nem is végeztem. Ha megnézed az eredményeket, 99%-ban a dd végez elöl. Nagyon ritkán látni CV-t, BB-t vagy cirkálót első helyen és általában azok is pro játékosok.
    Ráadásul az eventért kapható rewardok kizárólag azon múlnak, hogy mennyi csillagot (másodlagos feladat) szed össze a csapat. A teljesitményed max azért érdekes, mert a küldiket sokkal könnyebb itt csinálni, mint bárhol máshol. Beleértve a coopot is. A pot. dmg talán az egyetlen kivétel, azt ez a mód nem igazán adja és spottolni sem olyan egyszerű. A csaták viszint rövidebbek, nagyjából fixen lehet hozni az átlag xp/csata szintet. Battle Pass-hoz kb elég napi egy csata.

    Nekem már a teszt fázisban is az jött le, hogy az alap felszerelés a legkönnyebben használható illetve azzal stabilan lehet hozni a teljesitményt. Kipróbáltam DD-n is a foton torpedót (már ha az a neve a célkövetős rakétának) de nem jött be. Az alap torpedó sokkal gazdaságosabb.
    Ami igazából lényeges, az a kikötőben mountolható buffok. A sebzés növelőket mindenképpen érdemes feltenni. Függetlenül attól, hogy nem sebzés alapon jutalmaz a játék. Egyébként meg a logikus nekem az, hogy a fő lövegekkel elbontom a pajzsot, a torpedó meg direktbe sebezzen nagyon. Lehet egyébként próbálgatni a külféle modulokat, de van amikor egy modul csere egészen más játékstilust kiván ugyanattól a hajótól. Szokás szerint meg kell találni azt, ami neked a legjobban kézre áll.