banner
A Wargaming új MMO játéka
  • Darun
    #21070
    Igen, és ezt eredetileg áprilisi tréfának szánták. Valahol azért elgondolkodtató, hogy annyira nincs ötletük arra, hogy mivel lehetne feldobni a játékot, hogy 6 évvel ezelőtti poénokat próbálnak a játékba integrálni?
    Csak érdekességképpen, a tündérben is volt anno sub-os áprilisi event, igaz hogy ott atomtengeralattjárókkal. Meg volt Abrams vs T-95 és Apache vs Hind, szintén áprilisi, fél évvel később meg bekerültek a játékba a helik is meg a modern tankok is. A subokkal talán a hajóban beelőzött kicsit a WG, de összességében igy is eléggé le vannak maradva a tündértől.
    Ez az aknás dolog talán annak az előszele, hogy kezdenek elfogyni a papirhajók is, lassan tényleg nem marad más, mint a support classok bevezetése.
    Nekem se a kedvenceim a subok, de nem érzem azt, hogy felboritották volna a játékegyensúlyt. Mondjuk amikor egy csatában van 2 CV, 4 dd meg 2 sub oldalanként, akkor azért én is felteszem a kérdés, hogy "Ezt most miért?". De azért nem ez a jellemző. És továbbra is: subbal nem könnyű játszani. Aki meg jó játékos, az BB-vel/CA-val/DD-vel is taknyosra szopat. Emiatt nem a játék a hibás. Pont tegnapelőtt volt egy meccsem, ahol vesztes csatában több xp-t kaptam, mint a nyertes csapatban az első hely. Egy inkompetens csapatot nagyon nehéz balanszolni. Talán ti is megfigyeltétek, hogy leggyakrabban az a csapat nyer, ahol a random emberkék is képesek összedolgozni. Mert hiába vagy baromi jó játékos, egyedül harcolni 12 ellenfél ellen elég nehéz. És nem véletlen vannak erősségei/gyengéi az egyes osztályoknak. Össze kell dolgozni, minden osztálynak meg van a feladata, amivel hozzájárulhat a csapat sikeréhez.