banner
A Wargaming új MMO játéka
  • pajer_csaba
    #20748
    "A pinget pl a javitás leszedi." - remek, akkor most döntsem el az 1:50-es cdvel rendelkező javításról, hogy a pingre, vagy a percenkénti átlag három gyújtásra használom-e el.

    "az előző peccs óta pingelésnél elég látványosan fodrozódik a tenger, lehet tudni pontosan hol a sub" - lehet a faxt. Négy próbálkozásból eddig egyszer sikerült sebeznem így subot, azt is csak alig.

    "a tüzet meg rögtön oltják az ellenfelek és persze utána az istennek nem ad be még egy gyújtást, mire még is, addigra a DCP már visszatölt." - akkor másik játékkal játszunk. Nálam rendszeres az olyan, hogy megküld egy salvoval, kigyújt, eloltom, majd addig nem is lő, amíg ketyeg a javítás, na utána, mint az aranyeső a szép kis házra, még le se esik az első salvo, már 4 van a levegőben, 10 másodpercen belül minimum három helyen ég a hajó, a cd meg még mindig 1:23-nál ketyeg...

    "Visszatérve a subokhoz, ha annyira op-k, akkor játssz azokkal. Illetve engem pl érdekelne, hogy ha olyan op-k, akkor miért végeznek szinte mindig az utolsó helyek valamelyikén?" - egy kurva szóval nem mondtam, hogy OP-k. Azt hiszem, mindketten tudjuk, hogy ami ebben a játékban "OP", az egy időbeli korlátban értendő és kizárólag új hajókra: vegyék meg jó sokan, illetve költsenek a játékra kurva sokat, hogy megszerezzék, aztán mikor ez megvan, csendben megy a nerf patchről patchre, hajótípustól függetlenül. Én csak azt állítom, hogy minden osztály arra van skillezve, hogy a BB-ket könnyen tudják sebezni, miközben a BB-sek nem kapnak ez ellen semmit. A BB gyakorlatilag ingyen hp-damage.

    "(amúgy a hozzászólásodból inkább az jön le, hogy nem sikerül összedolgozni a csapattal)" - ezt is többször leírtam már, hogy ebben a "csapatjátékban" nem lehet úgy csapatjátszani, hogy semmilyen lehetőséged nincs kooperálni másokkal. Mindenki megy a maga feje után, és mindenki azt várja a másiktól, amit ő kigondol, hogy szerinte azt kellene csinálnia (lásd korábbi kommentjeim). A legutóbbi Monarchos kalandom is a szigettel: hárman voltunk azon az oldalon, a többiek mind elmentek a másik oldalra, természetes, hogy így nekünk az az elsődleges dolgunk, hogy feltartóztassuk, lekössük az ezen az oldalon lévő ellent, amíg a másik oldalon győz a túlerő, és tudnak jönni erre is. És ez nem tetszik az önjelölt Nelsonnak. Mert nem érti, mert neki más van a fejében. Ahogy azt sem érti CA-ban ülve, hogy csatahajóval, ha három irányból be vagy kerítve, akkor nem mész ki, mert ellenben a CA-val vagy a DD-vel, azt már nem fordulod ki, amit így kapsz. Ő csak azt látja, hogy te ott ülsz a BB-ban a sziget mögött, néha-néha kilősz, ő meg az életéért forgolódik középen (a múltkor Vladival kergettem végig a fél térképen egy Takaót - egyetlen salvom se találta el 11-14 km-ről. Ment is neki a compliment, mert tényleg ügyes volt). Az már nem tűnik fel neki, hogy ha a BB kidugja az orrát, szakad rá a jégeső. És ezek a dolgok sehol nincsenek leírva, sehol nem lehet elolvasni, hogy hé, paraszt ezt így kéne csinálni. Mindenki tapasztalja ki, aztán vagy megtanulja, vagy nem. Vagy hallgat a másikra a csetben, vagy nem. 12 ilyen emberrel te hogyan akarsz összedolgozni? A csapatmunka ebben a játékban semmi más, csak és kizárólag szerencse kérdése: jó játékosokkal dob össze a gép, vagy nem. Az, hogy te akarsz-e és tudsz is összedolgozni, az teljesen lényegtelen.