banner
A Wargaming új MMO játéka
  • lammaer
    #202
    Ééértem, akkor csak nem volt látványos a távolságbecslés hatása (azon kívül pesze hogy hol esett le a skuló :) )

    Amúgy amit komplexitásban ad ez a célozgatás (ebben a játékban) azt elveszti a manőverezgetés területén. Persze tutira nem reális, de a wotban pl én nagyon szeretem hogy nem a célkereszt rávitelén és a bal klikken múlik a siker, hanem azon hogy az ember hogy mozog, hogy helyezkedik, hogy használja a fedezéket, esetleg tankoknál hogy forgatja a be a frontot stb.

    Ez úgy láttam itt kompletten hiányzik, tehát ami "komplexitás" van a célzásnál az kompenzálódik a manőverezésnél.

    De tény, különbözőek vagyunk, viszont a WOT sem annyira "hülyegyerekeknek" készült program szerintem - mert ha igy lenne, nem lenne különbség játékos és játékos közt ugye :)