banner
A Wargaming új MMO játéka
  • Jeffjohnson
    #196
    Ne felejtsd, hogy nem csak fekete vagy fehér van kettő közötti átmenet is van. RO is egy árkád játék de legalább nem egy baromi szarul kitalált rendszer szabályozza, hogy meglátnak-e hanem közvetlenül befolyásolni tudom azt nem tűnik el egy Maus a puszta közepén meg ilyenek.

    Egyébként a valóságban a szálkereszt mozdult el attól függően, hogy milyen távra állítottad. Távolságbecslés sem egy nehéz dolog a távcsőben lévő kis háromszögek közül mennyit "takar" ki a tank attól függően lehet a távolságot megbecsülni RO-ban kis gyakorlattal már könnyen be lehet lőni 2-3 lövésre sőt ha okos vagy akkor mikor elhelyezkedtél és tudtad merről jön az ellen akkor előre be lehetett lőni a távot és elsőre találtál, egyébként a valóságban is ezt csinálták. Bár szerintem ettől sem lesz valami szimulátor, hogy ilyen alap dolgokat tud de nem is akarnék szimulátort én se.

    WOT nál meg a szar engine is bekorlátoz sok mindent ezért vannak ilyen pici pályák és csak 15vs15 amíg nem cserélnek enginet vagy nem írják át komolyan, hogy 2012 ben támogasson több magot (na ez is no comment kategória) addig ezen a téren nem fog fejlődni.