A regi ujratoltve..


width="800" height="300" name="banner" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain"
allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash"wmode="transparent"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />


SG játékos nyilvántartás | Játékos hozzáadása a nyilvántartáshoz
  • Petko
    #73
    Tudom miről szól a beta teszt, ezért nem írtam egy szót se az engine bugjairól, grafikáról, akadásról stb.
    Az játékoncepció alapjának viszont semmi köze a beta teszthez, ez az első amit egy papíron vagy egy táblán felvázolnak mielőtt még egy sor programkódot is írna valaki. És ezt már ott elcseszte az a buzeráns kölyök, amikor kitalálta, hogy mivel a cod meg a bf3 népszerű, a ps1 pedig "annyira" nem volt népszerű ezért inkább ps2 néven csináljuk azt hogy lekoppintjuk a nagy pénz hozó játékokat és mmoval meg f2p mikrotranzakcióval fűszerezve majd jól meggazdagszunk. A Planetside 1, meg akik azt szerették meg le vannak szarva.
    Ha nem játszottál a ps1-el akkor sajnos nem értheted az általam felvetett problémát. Több mint 22 éve játszok PC-s játékokkal, ebből 15 éve multiban is. Szinte mindent láttam és ebből eddig a Planetside volt a csúcs, ez nyújtotta a legnagyobb élményt. Ott volt egy forradalmi koncepció és valódi, tömeges háborús élményt nyújtott, olyat amit semmi más. Állandóan frontok alakultak ki, állóháborúk és visszaköszönt a valóságos háború élménye. Ezzel szemben itt a hülyegyerek kitalálta, hogy minek az állóháború, inkább "dinamizmus" kell, ugrabugra, nyílt terep, kodos futkosás, mert azon annyira tetszik a kölyköknek...
    Meg nem lepődtem, tudtam hogy erre számíthatok, de azért így is borzasztóan elszomorító, hogy a mostanra néhány megavállalat által uralt játékipar csak egyre nyomorultabb és hitványabb termékeket produkál, és mindent csak visszafele fejlesztenek, illetve tönkretesznek.