A regi ujratoltve..


width="800" height="300" name="banner" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain"
allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash"wmode="transparent"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />


SG játékos nyilvántartás | Játékos hozzáadása a nyilvántartáshoz
  • Zero 7th
    #681
    Nemtom, de ti úgy őszintén, látjátok értelmét a harcnak ebben a játékban? Oké, persze, XP, de azon felül?

    Mert én még nem láttam normális csatát a játékban. Jellemzően MINDENHOL legalább háromszoros túlerő van. Ha támadunk, akkor az úgy néz ki, hogy kempeljük körben a bázist, meg lövöldözzük a szerencsétleneket, akik ki merik dugni az orrukat az energiapajzsok mögül. Néha kijön egy-egy tank, ami él vagy három másodpercet, aztán annyi. Aztán előbb-utóbb a miénk lesz a hely, nincs esélyük fordítani a szituáción.

    Védekezés meg ugyanez, csak fordítva. Lespawnolok, lelövök két-három embert a spawnhely környékén ha szerencsém van, aztán úgyis lelőnek. Mivel háromszoros túlerő van legalább, ezért bármit csinálok, nem oszt, nem szoroz. Megállítani nem lehet őket, mert ahhoz legalább negyven emberen kéne átverekednem magam, hogy eljussak a sundererig, amiből spawnolnak. Aztán ebből előbb-utóbb az lesz, hogy már a spawnhelyről sem lehet kijönni, aztán elfoglalják úgyis.

    Egyszer direkte körbespawnolgattam a pályán, hogy megnézzem mi a helyzet. Egyik bázisnál mi voltunk 66-33% előnyben, tőle öt hexre délre meg az ellenség kb ugyanilyen arányban. Van ennek értelme, hogy két (három) kurvanagy horda kering a pályán úgy, hogy soha a büdös életben nem találkoznak..?

    Valamiért azt hittem, hogy tényleg lesznek nagy csaták, de ez patkányvadászat, nem háború.

    Mondjuk nem tudom miért gondoltam, hogy más lesz, mindenhol így viselkedik a public nép, megy a legkisebb ellenállás irányába, amint kicsit rázósabb lesz a helyzet, inkább fület-farkat behúzva menekül az átlag vérpistike, minthogy harcolna becsülettel...

    Elég csalódott vagyok. Több lenne ebben a játékban, de ez így szar.