#641
én is, de elsősorban mert lopakodós végigjátszás... nos, fos volt
#638: ugye? nevetségesen rossz ez az egész "jajj nem ölök" mechanika, és szánalom mennyire rád akarja tukmálni a játék... egyszerűen unalmas, pedig én is szeretek lopakodni játékokban - és a leggázabb, h mennyire könnyű lett volna JÓL csinálni. csak a példa kedvéért:
- egy rakás új animáció, mivel a "non-lethal" nem azt jelenti, hogy karcolás nélkül megússza egydimenziós józsika - miért nem mutathatja be kedves főhősünk pl egy közeli falnak, vagy hallhatja a csontok roppanását? esetleg blink+torkon szúrás elvén lehetne egy kedves blink+torkon ütés is.
- kard mellé egy ólmosbot, mert kreténség, hogy csak észrevétlenül ellenfél mögé lopozva lehet elaltatni őket
- választható felszerelés, ha ölni akarsz marad alap, ha nem, arra is alternatíva, pl gránátok mellé valami altatógránát, springrazor mellé szintúgy valami csak kiütő csapda
- sokkal több altatónyíl, szerintem ha össz 30 van a játékban, akkor sokat mondok
- varázslatok közé valami olyan cucc, ami a hozzád közel lévő ellenfelekben mondjuk 10-15 mp-re dezorientációt okoz, hogy simán kiüthesd őket
- meg egy másik passzív cucc, amivel egyszerre egy helyett két ellenfelet tudsz nem halálosan kiütni, à la DX:HR
és... ennyi. ennyit beledobtak volna, és simán élvezetes lehetett volna lopakodás. így viszont... bah.