Auto_Club_Revolution.png
  • Alexease
    #642
    Nem, az nfs-style alatt nem olyan serto dolgokat ertek mint amit irtal;)

    Inkabb azt jelenti, nem fontos es nem elsodleges a korrekt, pontos, valodi auto mukodes, mozgas, igy ezek altalaban egyszerusitve, nehol tulozva vannak – pl. tapadasok, kanyarsebessegek stb.

    Igy a jatekosnak sem a korrekt autokezeles szamit (nezopont, kormanyzas, valtasok, pedalozas stb.), az a jatek szempontjabol szamara sokadlagos.

    Ez egy jatek stilus, ezzel nincs semmi gond.

    Ezert irtam ezt, amire rakerdeztel:
    „Es hogy az mennyire erdekli oket, hogy viszonylag jol sikerult a vezethetoseg, fizika, ffb, es igy talan meg a szimesek is szivesen tolnak, azt nem tudom?! De elnezve a versenyeket, 80–90%-ban a szokasos NFS-style versenyzok vannak jelen, igy ez nem hinnem hogy szamit nekik;)”

    Vagyis, ha ilyen jatekstilusra terveztek es/vagy ha a legtobben igy hasznaljak, akkor felesleges plusz idot es energiat alldozniuk arra, hogy „komolyabba” tegyek (pl. cockpitnezet, kuplung hasznalat, toresek, komolyabb beallitasok/setup stb.).