• Cat #2
    A paksi atomerúmű is évente több milliárdot költ reklámra, szponzorációkra meg önmaga népszerűsítésére. Érdekes módon a százhalombattai hőerőmű vagy a Kelenföldi Gázturbinás Erőmű nem költ ilyenekre, mert nincs rá szükségük.

    Sikeres is a kampányuk, mert elérték, hogy anélkül hozzanak a politikusok döntést a bővítésről, hogy erről bármilyen vita folyt volna, LEHETŐSÉGE sem volt semmilyen alternatívának, kész tényként kezeli mindenki, hogy az atomerőmű az egyetlen megoldás. Nem azt mondom, hogy más jobb, de igenis legyen verseny, hiszen több évtizedre eldől Magyarország jövője. Ráadásul az is visszataszító, hogy máris megy a mutyi, hiszen fogalmunk sincs arról sem, hogy melyik cég fogja csinálni a bővítést. (Pletykák szerint - hiába tagadja a kormány - a MOL csomag visszavásárlásába nem csak pénzt, hanem ezt a bővítést is belerakták.)