Wiki, minden is rajta van: https://pathofexile.fandom.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki
Build-ek, Árfolyamok: https://poe.ninja/
Kraftolás: https://www.craftofexile.com/
Kraftolás: https://poedb.tw/us/mod.php
Trade: https://www.pathofexile.com/trade
Napi labyrinth layout-ok, Syndicate, Delve, stb cheat sheet-ek: https://www.poelab.com/
Loot filter: https://www.filterblade.xyz/


Segédprogramok:
Path of Building: https://pathofbuilding.community/
Trade price checker: https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade/
Trade makró: https://github.com/C1rdec/Poe-Lurker/releases
  • Sir Cryalot
    #3604
    Nem számít az element annyira mint a phys. Egyszer beraktam erről egy videót. Aszem vmi 33k damaget kell megszervezned hogy túlélj endgame boss-t (minotaur?) az elemental komponens meg mindig kevesebb mint a phys.
    Armour az nem flat reduction hanem ahogy nő úgy tolja kifelé a maximum találatot amin még hat. Ha nagy az ütés akkor olyan mintha ott sem lenne. És ezek emiatt 30 meg 60ezer armour-al szaladgálnak és ez azóta éri meg mióta belenyúlt a GGG és 2x jobb lett ezért a jelenlegi 60ezer az olyan mint a régi 120k.
    Ezért (mert az armour nem flat) szépen beszednek mindenféle flat-et amiből csak lehet. Ez fortify ( ezért lett nerf), meg endurance charge ( enduring composure jewel), meg taste of hate flaska. Basalt flask is ezért szűnt meg.