Wii - Wii U - Switch - és a többi
  • Pio
    #8396
    Leírtad a lényeget, ez egy port, nem egy remaster/remake, ehhez érdemes igazítani az elvárásokat is.

    Nem bagatellizálok semmit, a Wii U verzió minden idők egyik legjobbjaként számon tartott action-adventure hack'n'slash játéka ever, pedig ott néha 30ra is beesett a framerate. Én nem gondolnám, hogy ugyan ez a játék stabilabb framerate-el ne lenne zseniális. Számomra, akinek az Wii U verzió kimaradt instant get, akinek viszont megvolt Wii U-n annak szerintem nem sok értelme van.

    A különböző platformokra megjelenő portok az esetek döntő többségében ugyan azt tudják ugyan annyi pénzért. Annyi, hogy általában nagyjából egy időben is jönnek ki, itt viszont mivel a két platform időben eltolódva létezik, ezért a portok is időben eltolódva készülnek el.

    Általában ha ilyen csúszás történik, akkor azért valami pluszt fel szoktak kínálni a port kapcsán. Ez itt is fennáll, új kosztümök, local multi és az első rész jár a kései port mellé (vagy digitálisan ha az első rész nem kell, akkor némi discount).

    Lehet, hogy ki tudnák sajtolni belőle dockedben az 1080p-t, de mivel már az első rész framerate-je is problémás volt lehet úgy voltak vele, hogy inkább a framerate legyen a lényeg. A Wii U verzió kapcsán az egyetlen panasz, amit sokat lehetett hallani az a framerate beesés volt.

    Amit Evoluti0N írt az maximálisan helytálló, sajnos a platinum játékok sose a cutting edge technológiáról voltak híresek és akkor még finoman fogalmaztam. Tény, hogy a Mario Kart 8 esetén sikerült megoldani az 1080p-t, de úgy tudom az Wii U-n egy atomstabil 60 fps játék volt 720p-ben.

    Egyébként egy dolgot fontos tudni a portok kapcsán: a Switch teljesítménye nem nagyobb érdemben a Wii U teljesítményénél. Handheldben kicsit kevesebbet tud, dockedben kicsit többet, de nem érdemi a különbség. Grafikai oldalról sosem fog látszani az 5 év korkülönbség a 2 platform között.
    Utoljára szerkesztette: Pio, 2018.02.06. 17:48:43