• Jeffjohnson
    #560
    Érdemes megismerni az összes típust még ha nem is úgy, hogy repültél vele hanem csak az adatlapját nézegetni sok gépnek van "gyenge pontja" pl: Fw-190 sebességben, tűzerőben nagyon jó tehát szembekerülni vele nem érdemes viszont fordulékonysága gyenge ha meglátsz egyet és megvan a magassági előnyöd és látod, hogy valakivel fordulóharcba keveredett magyarán lassult akkor már lehet is utánafordulni. Ugyanez a helyzet a P-63 al is egyenesvonalba mész szembe vele akkor könnyen megjárhatod a 37mm-es miatt viszont fordulni ez sem tud tehát ha egyszer mögé érsz akkor tutira nyertél csak a sebességre meg a fékszárnyak okos kezelésére kell figyelni.

    Ilyen a P-47 és az összes F4U (F4F el már vigyázni kell mert az tud fordulni) ha egyszer fordulni kezd onnantól vége.

    Forduló csatában ha visszaveszed a sebességet és a fékszárny is "combatba" van állítva akkor kisebb ívben fordulsz. Ha nagy gondban vagyok akkor én még a kereket is kiengedem esetleg "landing"ba teszem a fékszárnyat addig amíg nem lesz benne a rendes sérülés büntetlenül tudom kinyitni a kereket akár 500nál is és olyat fékezni a gépen, hogy az üldözőm egyből elém kerül becsukom a kereket flaps "raised"be és lelövöm simán ha közben nem kezd el emelkedni.