• Rue East
    #36633
    Tényleg ilyen nehéz értelmezni egy jelzős szerkezetet?
    A hardcore a simulation jelzője, szó nincsen játékosokról. Nyelvtan. Lehet úgy is szétosztani, ahogy te mondod, hiába ismételgeted, elsőre is értettem. Te másról beszélsz, amit írsz az mondjuk az MMOG-k, vagy akármilyen megnevezésű, de online multiplayer alapú játékok jellemzője. A hardcore ott is sántít, mert akkor már arról beszélünk ki milyen játékosokat tekint hardcore-nak. Mondjuk szerintem akik az eredeti utasítások szerint akarják repkedni a repülőgépeket, a fanatikusok, ők inkább hardcore playerek.
    A vita a CloD és WT közötti különbségről szólt, mindkettőben a multi az elsődleges. DCS esetén is azért nincs tobzódás a szervereken, mert maga a DCS platform tele van hibákkal és alkalmatlan a komolyabb online játékra.
    Utoljára pedig a rám vonatkozó személyes megjegyzésedre reagálok egy rövidet. Én WT RB csatákat játszok, nem DCS-t és nem CloD-t.
    Utoljára szerkesztette: Rue East, 2014.12.21. 14:44:14