-
Yserac #36631 A hardcore jelző a szimulációra vonatkozik, semmi köze a játékosokhoz"
Még egyszer az hogy milyen mértékű a szimuláció nem foga eldönteni azt, hogy egy játék hardkór-e vagy sem. Teljesen ez azért nem igaz, mert néhány alapvető feltétel adott kell, hogy legyen hozzá. A megismerés és megtanulás két külön dolog. Csak ismételni tudom magam: világszinten az "easy to learn hard to master" játékok számítanak leginkább hardkórnak, mert ott a legnagyobb a kiválasztódás. Nézd meg a divatos verseny játékokat, mindre igaz, mit írok. Maguk a játékosok az ellenfelek teszik azzá a meta miatt. Ráadásul a WT szim módja már nem is az a könnyen megtanulható kategória. Ok nem egy DCS, de az nem is igazán multira épít még. Gyenge próbálkozások vannak benne. Te a geek megszállottságot, a részletek iránti rajongást kevered a hardkór fogalmával. DCS-t mindenki megtanulja kezelni idő kérdése. Élő játékosokat leszedni az nagyon más téma, mint ai-k ellen repkedni.