• bgabor
    #35653
    Szerintem (és erről általában itt egyetértés van) a botkormány felesleges ehhez a játékhoz, mert van egy meglepően jól sikerült egeres irányítás(ún. mouse aim) benne, amivel jóval finomabban tudsz célozni mint botkormánnyal. Úgyhogy hülyén hangzik, de egérrel sokkal hatékonyabb avgy mit joyyal. Ez az Arcade és RB játékmódokra vonatkozik, Simulator módban nem lehet mouse aimet használni, oda kell a joy, de ott kevesen repülnek.

    A játék matchmakere nem a gépek tierje, hanem a battle ratingjük alapján rakja őket össze. Érdemes közel ugyanolyan battle ratingű gépeket összerakni, mert a matchmaker a legmagasabb gép BR-ja alapján sorol be.

    Egy hónap bevezető Arcadeozás után azért a többség át szokott állni Realistic Battlere, sokunk számára az élvezetesebb/valósághűbb. Arcadeban a játékmód jellegéből következően nemigen van fizika meg repülésmodell, az a játékmód a szóakozásra megy rá, így az inkább egy lövöldözős játék repülőgépekkel, kábé mint a Need For Speed autókkal.

    A japánok elég jó nemzetnek számítanak szerintem, jók a vadászgépeik. A Zero a legjobban furduló, de legkissebb végsebességű modern vadászgép a játékban, a fodulását nagyon szépen ki lehet használni. Realistic Battle ismerkedéshez talán a Zero a legjobb tanuló gép, mert a harcmodora ugyanolyan fordulóharc mint ami Arcadeban megy, a kevés gépágyúlőszere meg megtanít spórolni, és csak biztos célra lőni a gépágyúval. Javaslom hogy külön lőj a két fegyverrel, és a gépágyút csak akkor süsd el ha már szépen betaláltál géppuskával. Tüzelni is csak sokkal közelebbről érdemes mint azt az ember először gondolná, úy 0.4, 0.3 távolságról, a fegyverek szórása és a lövedékek eső röppályája miatt. A többi japán vadász, a Ki-61, Ki-84 vagy a Shiden Kai is nagyon jók. Egyedül jetekkel álnak rosszul a japánok, de a kövi peccs ezen is javít majd.