• bgabor
    #2891
    Meglehet, majd később kiserül, ha már ez is teljes verziós lesz. Mindamellett, ahogy írtam, én szerintem már most sokkal jobb állapotban van, mint a WoT jelenleg, és nincsenek benne olyan dolgok, (lásd arty), amibe kódolva van az imba játékmenet és a konfliktus a játékosok között.

    Amit te nem látsz kis tieren, hogy repülőgépek ugyanúgy eltérnek egymástól harcstílusban és viselkedésben, mint a WoT tankjai, csak ez kis tierben, és arcadeban nem jön elő.

    De mondjuk tegyük fel, hogy eljut az ember német ágon tier11-ig. Öt gép van berakva, egy Bf-109G, egy FW-190A5, egy Me-410B1/U2, egy Me-410B2/U4 és egy Ju-87G2 alacsonytámadó Stuka. Na itt már az a helyzet, hogy mind az öt géped különböző taktikát és repülési stílust igényel, még a két Me-410essel is teljesen eltérően kell repülni, mert bár ugyanaz az alapgép, de teljesen másra szolgál a fegyverzetük. (és a bombavető célú 410-esek megint csak mást csinálnak és máshogy kell játszani velük, mint a két testvérével). A két egymotoros vadász, a Messzer és a Focke-Wulf is teljesen másra való, az előbbi fordulóharcra jó, a másik boom-and-zoom taktikára van kihegyezve. A gépágyús alacsonytámadó Stuka szintél teljesen egyedi megközelítést igényel. És akkor nehézbombázót még bele se tettünk a paklinkba. Aztán későbbi szinten ott lesz a Komet rakéthajtású gép, ami írányításában és harci taktikájában(repülési profiljában) szinte minden más repülőgéptől különbözik.

    És még ott van a Historical Battle is, aminél valósághűbben repülnek a gépek, és amiben az ember az arcadeban szerzett tapasztalataival nem sokra megy, mert másképpen kell repülni a gépekkel.

    Szóval van ám itt változatosság, csak időt kell adni a játéknak.
    Persze, nagyon fun a kis tierű kergetőzés a kétfedelűekkel, de az még csak a felszín.