• Belkar
    #2880
    Erről a randomságról csak annyit hogy a repülőknél ez teljesen indokolt hiszen 500 méterről egy gyorsan mozgó járművel kell eltalálni egy másik gyorsan mozgó járművet persze hogy csak a szerencsén múlik hogy hol találod el. (ennek ellenére azért az szépen látszik hogy a 7.7 mm-es angol géppuskákkal nem nagyon van olyan hogy 1 lövésből leszed valakit míg a 37 mm gépágyúkkal szinte majdnem minden felrobban 1-2 találattól)

    Ezzel szemben a WoT a randomság sokkal indokolatlanabb. Úgy értem hogy azok az ágyúk amivel lövöldözünk elvileg kilométerekig pontosan lőttek ennek ellenére 500 méterről már annak is lehet örülni hogyha eltalálsz egy álló célpontot.

    Ráadásul ha el is találsz valamit akkor se lehetsz biztos benne hogy mi történik. Itt jön be az RPG-kből jól ismert kockadobás azaz ha 1-est dobsz akkor eltűnik a levegőben a lövedéked és még életet sem veszít az ellenfél (jobb esetben leesik a lánca) ha mondjuk dobsz egy 2-est lepattan a lövésed hiába 90°-ban találja el a 30 mm-es páncélt akkor is.

    3-as esetén eltalálod de csak kritikus sebzést okoz életet nem veszít.

    Ha 4-est dob a gép akkor történik az amit mindenki elvárna egy páncéltörő lövedéktől: sebződik az ellenséges tank.

    5-ös esetén sebződik is meg kritikus találat is történik hogy mennyi és pontosan mi sebződik az teljesen véletlenszerű.

    Aztán ott van az amikor a dobókockán a 6-os kerül legfölülre: az ammo rack felrobbanása. Hiába hogy közelébe nem talált az ammo rack-nak a lövedék ha 6-ost dob a gép akkor az bizony felrobban.

    Persze minél közelebb megyünk annál kisebb a randomság és azért szerencsére legtöbbször 4-est dob a gép azaz az elvárt dolog történik de vannak azért bőven anomáliák a játékban. Na kicsit hosszú lett de ennyit a randomságról...