melyiket vegyem?
  • BenceYCE
    #99
    Való igaz, bár a megbízhatatlansági listát a 307 vezette :)
    Egyszerűen ugyan az a H7-es izzó 2-3 hónapot bír a 307-ben miközben a partnerben évekig is elél. A csatlakozók levegőre porladnak, iszonyat sok a kontakthiba. A az ember meg már csak olyan, h azt nézi, h a pénzéért mit kapott, megbízhatóságot vagy csak nyűgöt. Érdekes volt olvasni, h a 7-es bömbi tulajok a legelégedetlenebbek. Hozzá is kell tenni, h én pl árkategóriákra osztottam volna. Életem eddigi legmókásabb autóátvétele egy 607-es volt. Szánalom. Húztuk le a bőrről a nejlont, még meleg volt a kocsi. A fedélzeti telefon tárcsázójának ajtaja lenyíláskor egyszerűen leesett. A szivargyújtót úgy kilőtte, h a hátsó ülésről gellert kapva az első ülések alá esett. 3 évesen a 307-esünk úgy zörgött mintha csörgőt ráznánk. Ismerős 3-as bömösébe 5 év után egy nyekkenést nem hallottunk, pedig nem a kíméletességéről híres a srác. Vannak érdekességek. Életem eddigi legtartósabb kopóalkatrészének a gyerekkori barátom Édesapjának 323-as aranyszínű kombi mazdájának első lámpája volt. 23 éves volt, h kivitték a telekre leselejtezés címszó alatt. Endre bácsi sopánkodott, h kiégett az egyik első lámpa pedig sose kellett benne cserélni. Nem hittem a szememnek, a gyári izzó volt benne. Bejárták vele spanyol országot, tulajdon kezével szervizelte, sose volt vele gond. Lassan 5 éve rohad a telkükön, de még mindig van a sérülésmentes autón olyan karosszéria elem amit meg se kezdett a rozsda. Nekem itt kezdődik egy autó, nem a 2-6 évig menjen, aztán úgyis lecserélik, mert gazdaságilag nem érdemes javítani. Apámnak 352-es, 353-as wartburgja volt meg egy daciája. Mindet maga generálozta. A Dákó erősebb volt mint utólag kiderült az azt követő felíciától. Régi szép idők :) Szerettem azokat a vasakat. Az akkori szakiknak eszükbe se jutott, h ne építsenek tartósat. Ma meg? Pfhhhhh.