melyiket vegyem?
  • Morphin
    #98
    Én valamiért dízel párti vagyok...ez lehet azért van mert az eddigi ~70ezer kilóméteremből durván 60at gázolajossal vezettem le.Meg kell alkudni sajnos...olyan, hogy minden szempontból tökéletes nem létezik.Ne hidd, hogy a japánok olyan szupik...vannak akik meg egy japó kocsira költik a gatyájukat.Szval ha használt, akkor át kell nézetni nagyon alaposan. (nem szabad rá sajnálni,inkább vétel előtt derüljön ki minden)
    Persze ebbe mi is belefutottunk...2.0IDE Laguna II... ~6évesen vettük most ~10.Azóta lambda,katalizátor,motorgenerál stb stb...előző tulaj nő volt...és szervizelve se nagyon volt.Mondjuk a vételára tükrözte,hogy egy 2ezres motor eladhatatlan szinte manapság.Azért, hogy ennyit költöttünk rá még így is ki kell mondani sajna,hogy 1000szer jobb vezetni ezt, mint a G Astránkat.Ez kényelmes,digitális minden (már ami épp nem szarik be) és hosszú távon se fáj a hátam.Francia nah...
    Elég sokat írtam lehet kicsit összevissza,de még egy ellenpéldát megemlítenék: vettünk anno rendelésre egy vadi új Xsara Picasso-t. 2.0HDI volt még a 8szelepes verzió.210e km-el adtuk el és vmi taxis vette meg.Amíg nálunk volt kb. a jobb első futóműnél kellett cserélni vmi kis szarságot, meg gyári hiba miatt hívták vissza kicserélni az üanyag szivattyút.Mindezt 210e km alatt.
    Szval azt gondolom,ha vigyáznak egy autóra,kap törődést és az autó ész szerű határain belül vezetik akkor tök8 hogy francia,német,japán etc.(a gyári hibákat leszámítva...arról az adott autó önmagában nem tehet)