melyiket vegyem?
-
#93
ezt hogy "magasabb fordulatszám=magasabb fogyasztás" ezt ki a franc cáfolta?????
Az tárgyalt Audi A6 modellben pont ez a vita tárgya, hogy normál vezetési stílusnál 160 környékén kapcsol az automata hatodikat! Egy Opel Astrában/Golf V-ben (1.4 B) pl... te mikor kapcsolnál 5.-et? normál üzemben: 130 alatt gondolom...:)
A Totalcarban is külön kiemelték, hogy ilyesmi fenékburkolattal akkoriban csak a Lexus LS430 rendelkezett.... A Videogalériában nem találom, de aki nézte anno a műsort emlékszik rá, amikor Vinkler tesztelte. (A Bayern játszott asszem a Győrrel és hoppárézott Oliver Kahnnak :)Külön kiemelte, hogy ezzel a kocsival 180 környékén lehet a legtakarékosabban autózni!
Spanyol faszság....
Nem hallottam róla, de elhiszem. Itt végül is lényegtelen, a 130 is kevés szerintem, aki autót vesz az pedig válasszon úgy modellt, hogy fent tudja tartani.
Most mi értelme csökkenteni a sebesség határt? OK kevesebb üzemanyag fogy, az addig rendben, mert 130 az nem 180 km/h, 110 az meg pláne, így pl.: 110-nél, a nagyobb sebességnél fellépő karosszériát talajtól elemelő hatás nem csökkenti a gördülési ellenállást (így a fogyasztást).
Aki nem tudja tankolni a kocsit az leteszi. Vagy manapság ilyen degradáló busszal járni, vagy városon belül biciklivel közlekedni?
Ha meg annyira spórolni akarunk és nem Németországban lakunk, akkor vegyünk pl új 2011-es Ford Focus 1.6 TDCI-t és spórolhatunk, úgy hogy normális méretű megbízható kocsink lesz, de szerintem ma sok olyan ember van, aki autóval jár pedig nem engedhetné meg magának.