#98egy léghajó lebegéséhez nem kell energia. Egy B2-es meg nem tud lebegni.
Egy megfigyelő léghajó kár 25-30km magasságba is fel tud menni és 0 energia mellett ott tud maradni hónapogik.
Szóval nem kell fűteni a műszereket, nem fújja el a szél, stb...? A B-2 meg nem felderítő repülőgép.
Akár komplet személyzettel együtt.
Itt végképp buka. Fűteni ki fog? Hát vízet melegen tartni? Az emberi szükségletek miatt végképp nem 0 enrgia.
Hogyan lehet ilyen dolgokat elfelejteni és leírni olyan nettó hülyeséget, hogy 0 energia...?
Egy B2-es bevetési ideje órákban mérhető. 25-30km magasból meg be sem kell repűlni a célterület fölé, ezt használja (ta) ki az SR71 is meg az U2-es (bár ez utóbbit a ruszkik leszedték)
Nem igazán értam a B-2-es emlegetését. Az egy csapmásmérő / bombázó gép, nem felderítő. BTW mennyi idő alatt ér a célterület közelébe egy ballon? Hetek kérdése. '73-ben a döntéstől számítva néhány óra alatt megvoltak a felvételek a Yom Kippúr háború aznapi helyzetéről...
Ráadásúl ellentében a repülőkkel mint wezt nulla zaj mellett teheti.
Már a 4-5 km magasan repülő gép is teljesen zajtalan, hát még a +10 km feletti, hacsak nem hangsebesség feletti. +30km táján talán már azt sem hallani...
BTW ki érdekel az zaj, ha 30 km felett csak hagsebesség felett lehet fennmaradni merevszárnyú géppel normális sebesség és hasznos tehet mellett?
Lállítja a mtoorjait amik amúgy is villannyal mennek.
Most akkor 0 energia vagy sem?
Továbbá: 2-3 léghajó összekapcsolsával már is überetlem az összes létező légijármű szállítási kapacítását...
A jelek szerint erre se szándék, se igény. A második An-225-öt sem fejezték be...