• Molnibalage
    #97
    Egyébként ez a mi a jobb, partalan vita: jelenleg is nagyon sok cuccot hajóval szállítanak holott még a kamion is gyorsabb nála.

    Nagyon elbaszott példa. És melyik kamion megy át az óceán túloldalára? A Föld 70%-a víz. A nemetközi kereskedelem 90%-a vagy még magasabb aránya hajó bevonását igényli. Fajlagosan a legolcsóbb szállítás szinte mindenre, csak lassú és nem tud árut teríteni.

    A kérdés az, hogy hány repülő/kaimon kell pl. 100ezer tonna áru elszállításához... Hajóból 1. Replőből???

    Egyetlen repülőeszköz sem filléres dolgok kell, hogy szállítson normál esetben.

    Na ez a léghajó előnye is. Ahhogy olvasgattam egy mostani technológiával épülő lághajó simán képes akár 1000tonnát is elvinni. Másképpen 2 komplet An224-es gépet szállít teljes rakománnyal, olcsóbban mint a repülő, és gy.k. bárhol le tud szállni, ui nem kell neki leszálló pálya...

    Báehol? Mutass egy helyet a Deák-téren, ahol le tud parkolni egy ekkora dög és kirakodod. Pont akkora hely kell neki, mint egy fél reptér...

    És nagy viharban nem tud repűlni, mint ahhogy a repülőket sem engedik felszálni egy bizonyos szélerősség felett.

    Csak a repülőgépeknél ez az év mondjuk 0,01%-a, a léghajónál meg a világ egy részei szó szerint tiltott zónák. Pl. a sarkvidéki területek felett soha a bödüs életbe be nem zavarnak egy ilyet, mert iszonyatosan veszélyes.

    Csak ismételni tudom magam, mem értem, hogy egyesek miért erőltetik azt, ami nem megy. Okkal nincs léghajó. Ha megérné, akkor régen csinálnák.

    Tisztára olyan ez a vita, mint NEXUS + szuperszonikus repülés. A valóságot tagadjátok.