• teddybear
    #128
    Akkor elmondom neked, hogy a Kossuthban érettségiztem, Csepelen. Az eredeti szakmám repülőgép-műszerész. Neked mi a szakmád?

    Szóval alaposan beégtél...

    A példádhoz meg add hozzá, hogy az Akron hadiléghajó volt, sohasem használták üzletszerű szállításokra, és az utazósebessége olyan 90 kilométer/óra körüli volt, a csúcssebessége 140 kilométer.
    Az AN-22 terhelhetősége max. 60 tonna, utazósebessége 580 km/ó, Csúcssebessége 650 km/ó motorteljesítménye 4×11 190 kW (össz. 44 760 kW).

    Egyszóval, egy interkontinentális utat az AN-22 kevesebb, mint hetedannyi idő alatt letud, mint az Akron, elég hozzá 6 fő személyzet(de már kettő is elvezeti, ha kell), míg az Akronnak ehhez 75 fős legénység kellett.

    Összehasonlítod a telivér versenylovat az igás ökörrel, és nem látod a különbséget...