• Piel
    #43
    Biztosan velem van a baj, de könyörgöm, ha normális utakat nem tudunk építeni, akkor minek az autó? Ha az utak kátyúzását úgy oldják meg, hogy kitesznek egy 60-as sebességkorlátozó táblát, akkor minek autó?
    Egyébként láttam amikor a Volvo biztonsági rendszerét tesztelték! Beépítettek egy gyalogos védelmi rendszert, ami felismeri a gyalogost, ha az az autó elé lép, és lefékezi az autót. Tízből kb. nyolcszor. Nem azért mintha a Volvo nem tudna jó autót gyártani! Azért megkérdezném: biztonságos? És ez csak egy funkciója az automatizmusnak!
    Ha nekem van elsőbbségem egy főúton és az alárendelt útról érkező sofőr nem néz felém sem, akkor én már lassítok, hogy elkerülhessem az ütközést. (Többször kerültem el így balesetet!) Arra kíváncsi lennék, hogy egy automata vezérlés, honnan fogja felismerni a szituációt? Ja, hogy nem lassul az elsőbbségre kötelezett autója? Lassan is kijöhet elém, én meg 50-el belerongyolok. Vagy minden kereszteződésnél lassan fog közlekedni? Akkor biztosan jól fogunk haladni!