• lammaer
    #540
    "Térhajtómű technikák egyedi kiterjesztései?"

    Ezen mit értesz? A fajok a LOA kivételéve már megvoltak az 1ben is, a magukra jellemző FTL technológiával. Van még vmi plusz amit "kiterjesztésnek" hívsz?

    Diplomácia - hát őszintén, ez még így is igen basic, a gép 99%ban visszautasít mindent, amúgy is, ki diplomáciázik ha van Dread flottája? :)

    A fegyverek sebzése az elméletben ugye részletesebb lett, gyakorlatilag a játékban nincs jelentősége ennek a modellezésnek. Ugyanúgy szét kell lőni mindent mint eddig, ugyanúgy lehet részegységeket célozni, lefűrészelni a turreteket stb. Páncélfogyást csak magadnál látod, az ellenségnél nem, tehát kb én ugyanazt látom az ellenség hajóin mint a SOTS1ben. Lövöm őket ahogy kifér a csövön, lángolnak, aztána végén felrobbannak.

    A taktikai harc tényleg jobb, mert nagyobb, bár sokkal több opció csak a védekezők részére van, támadásnál ugyanúgy tolni kell neki. Az viszont pl jó hogyha három flottával van az ember, akár ugyanazzal is támadhat 3x, illetve a csata onnan folytatódik ahol abbamaradt.

    De pl marhára hiányolom a formációkat (hogy tartsák is menet közben), azt hogy a battlemanagerben hiába rakom szellősen egy vonalba a flottát, így is véletlenszerűen elcsúsznak előre-hátra (ecsém, nem lehet wall formációba rakni 9 hajót, mert a managerben jól néz ki, a csatában meg csak jóindulattal hasonlít arra amit összeraktam).

    Aztán taktikai harcban pl a reinforcement teljesen megszűnt, ezt szerintem a nagyob csatatéren pont hogy meg kellett volna tartani (az előre beállítható "melyik flotta harcoljon" azért messze nem ugyanaz).

    Szóval kicsit olyan ez a taktikai harc mint a szamba: egy lépés előre, egy meg hátra :)