Assassin's Creed Revelations

OFF/Warez Topik

nevtelen_2.png



Multiplayer nevek: xingjian, ratgab, Royal_tipu, dre4mw4r, renji00, MerlinW_HUN, Cevys, FCBMessi19, n.krisz, cRusa1deR, persian0077, peakfs_HUN, Hun_Neji_
  • Renjike
    #192
    - Ezio pecsétek után kutat, amik Altair emlékeit tárolják. Ezek segítségével tud majd visszamenni az időben, és bepillantást nyerni Altair életének bizonyos szakaszaiba.
    - Ekkor tudjuk majd Altairt irányítani.
    - A játék nagyrésze Konstantinápolyban fog játszódni, ami négy részre lesz osztva. (Constantin, Beyazid, Imperial, és Galata)
    - Kappadókiába is el fogunk látogatni.
    - Ezio egyáltalán nem fiatal, túl van már az 50-edik születésnapján.
    - Lesz egy bizonyos hookblade eszközünk, amivel a városban történő közlekedés lesz sokkal gyorsabb. Beakasztjuk a város felett átívelő kötelekbe, és már csúszhatunk is.
    - Vagy akár ellenfeleinket is magunkhoz ránthatjuk ezzel.
    - Ezio megtanult bombákat készíteni. Ubisoft szerint nagyjából 300 közül tudunk majd válogatni.
    - Az új felszerelések miatt megváltozott az irányítás. A Kör a hookblade-et, a Háromszög pedig a bombákat, és egyéb extra fegyvereket alkalmazza.
    - Eagles vision új nevet kapott, ez lett az eagle sense. Megnézhetjük vele, hogy egyes NPC-k merre jártak, illetve kapunk egy körülbelüli becslést, hogy merre fognak haladni a közeljövőben. Ez taktikák felépítésére, vagy csapdák állítására (odaszaladunk, és elrejtünk egy bombát a közelben) tökéletes.
    - A Borgia tornyos rendszer visszatér egy kicsit továbbfejlesztve. Konstantinápolyban lesznek Assassin Den (barlang / odú / búvóhely stb.) helyek. Ezeket valószínű akkor lehet majd megszerezni, ha erősen visszaszorítjuk a templarokat a környékről. Többféle lehetőségünk lesz, mint a Borgia tornyoknál, ahol mindig ugyanazt kellett csinálnunk. Miután megszereztük a búvóhelyet, lehetőségünk lesz fejleszteni a közelében lévő épületeket, és a tetőkre köteleket szerelni. Sőt, az őrökre is hatással lehetünk, így ellenségekből közömbösen viselkedő darabokat csinálhatunk.
    - Ha felkeltjük a templarok figyelmét, akkor elveszíthetünk egyes búvóhelyeket. Ezek támadás alatt lesznek, de ha nem érnénk oda időben, akkor sincs baj, mert küldhetünk assassinokat más helyekről, hogy besegítsenek a védekezésbe. Ki is nevezhetünk parancsnokokat, ezzel a dolgunk sokkal egyszerűbb lesz.
    - 10 helyett 15 szinten keresztül fejlődnek az assassinok.
    - Hogy sokkal hihetőbb legyen a világ, pár eddigi mellékküldetés átalakul random eseményekké. Pl városban mászkálás közben egy kislány segítségért kiált, vagy látjuk, ahogy épp kirabolnak egy boltost.
    - Új technológiát használnak, amivel az emberi arcokat sokkal jobban tudják modellezni. Ezt az új rendszert az LA Noire minőségéhez hasonlítja az Ubisoft.
    - Desmond az Animusban egy Black Door nevű kiskapun keresztül vissza tudja szerezni elveszett emlékeit.
    - Desmond játékmenete tele lesz narrációval, és logikai feladatokkal.
    - A Brotherhood sikeres többjátékos próbálkozása után nem is volt kérdés, hogy a folytatásban is szerepelni fog a multiplayer. Valamilyen szinten tovább is fejlődik, de erről még nem beszélt az Ubisoft. Annyi információt azért elejtett, hogy a multiban is szerepe lesz a narrációnak.
    - Plusz változtathatunk karakterünk kinézetén, a fegyvereken, illetve alapíthatunk guildeket.