hyxx0QC.png

Topikszabályzat:

-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
  • tomonor
    #743
    A kapitális hajók harca egyszerűen rosszul volt megoldva eddig: minél jobb pozícióba állt egy hajó (értsd: minél több ágyú szegeződött az ellenséges hajóra), annál nagyobb volt a nyerési esélyed, sőt, az egész csak ennyiből állt + oldalmenetes irányításból, ami megint túl jól működött a játékosoknak. Ebből kifolyólag, a játékos egy egyszerű Titánnal is ki tudta irtani az egész univerzumot, a többi hajót csak azért ugratta be a rendszerbe, hogy elterelje az aggrót a saját hajójáról.

    Most viszont mivel már nem lesz direkt kontroll a kapitális hajók felett, bonyolítva lesz a helyzet... Ami nem rossz dolog a fentiek miatt.


    A saját hajónkat (Albion's Skunk) úgy képzeljük el, mint a Darkstar One-t.


    Azt is megkockáztatnám, hogy az egész X-Rebirth-öt a Darkstar One inspirálta. A hajót ott abba az irányba fejlesztetted, amelyikbe akartad, de ott is csak egy hajó állt rendelkezésedre. Az viszont bőven elég volt, mert minden hajónál erősebb volt a megfelelő szinten. X-Rebirth-ben valószínűleg nem lesznek szintek, tehát máshogy van a rendszer megoldva (több mint valószínű, hogy itt is kreditért fogod vásárolni az újításokat).

    Aztán meg, ott van a csini női másodpilóta. Jó, mondjuk azt állítani, hogy azt csak a Darkstar One-ból vehették át túlzás, itt viszont a másodpilóta nem csak egy történet elem lesz, hanem ő fogja irányítani a hajód, ha te nem vagy benne, vagy drónozgatsz.