
Topikszabályzat:
-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
-
#5414
Biztos gyúrnak a négypontnullára, készülnek valami nagy újítással megint.
Kicsit belemerültem a skillezésbe, ha becsületesen akarjuk a legénységünket, specialistáinkat, taníttatni, akkor mi előbb fogunk megöregedni mint az alkalmazottaink művelté válni (ez pár száz hajó, egy tucat gyár személyzetének függvényében értendő).
A folyamat hosszadalmas és szerencse is kell hozzá, először a craft-okhoz össze kell gyűjteni vagy megvenni a hozzávalókat, utána beszélgetni egy npc-vel, ami néha nem sikerül, már egy craftal kevesebb és a reputáció is esik. Sikeres dumaparti után jobb esetben választhatunk skill-t, kapunk egy virtual seminar képesítést (nyolc féle van) amit odaadhatunk egy szerencsétlen klónnak, egy csillag eggyel növeli az adott képességet egy főnél. Ha most ezt a folyamatot megszorozzuk a több száz fős legénységgel, akkor Viku kb 2000 órás játékideje a skillek megszerzéséhez sem lenne elég. A legénységnél a vastag fehérrel jelzett első három sor számít, a mérnöknél csak a legelső.
Mint sok minden másra erre is orvosság az xml szerkeztés:
Itt találhatóak <invertory>virtualseminar....</invertory> az amount utáni számot átírjuk tetszés szerint (ha nincs ilyen bejegyzés, akkor létre kell hozni).