hyxx0QC.png

Topikszabályzat:

-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
  • Andar
    #4878
    Gondolkodtam ezen, de én például nem sajnálom, hogy csak egy hajót lehet vezetni. Mert ha egy rombolót vezetek amin x mennyiségű fegyver van és azokat valós időben kezelni (ez ide lőjjön az oda) szinte lehetetlen. Körökre osztva meg már stratégiai játék lenne az meg megint más. Az, hogy egy ilyen behemóttal kanyarodjak stb. kb. 10 percig kötne le. Kisebb hajóknál meg ami különbség lenne ahhoz az egyhez képest az a kinézet jobbára. Bár itt lehetne a sebesség stb., de ezeket gondolom lehet fejleszteni a Skunk-ban is.
    Bár lehet tévedek. Nem játszottam az előző x-ekkel. Nem tudom mennyire tartós élmény cserélgetni az űrhajókat, de például a freelancer-be nem volt nekem nagy élmény annó az előbbi okok miatt. A sebesség és gyorsabb fordulás miatt érte meg. Azt nem tudom lehet e fejleszteni ilyen téren a Skunk-ot. Bár ha nem akkor meg nem lényeges, mert nem képezi a játék részét és az ellenfelek se gyorsabbak és fordulékonyabbak.