hyxx0QC.png

Topikszabályzat:

-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
  • UUUU
    #1597
    Egyet értek.
    Még az sem lett volna gond, ha konzolra is kiadják, ha az nem megy a játék rovására.
    Az X-et mint alapkoncepciót meg kellett volna tartani.
    Annyi mindennel kilehetett volna egésziteni, az új butitott irányvonal nélkül.

    Mint a grafikus űrhajó mikromanagement és nem a régi elavult menűrendszer.
    Nagyobb űr, ha kell idegen fajokkal és féregjáratokkal, új fegyver és moduláris rendszerek az űrhajókra,amik a játékosok által a gyártás közben változtatható sebzésértékeket vehetnek fel egy megadott kereten belül.
    Önálló fejlesztésfa az űrhajóra, személyzetre és sorlni tudnék még kismillió lehetőséget, ami a mostani játékoknál már szinte alapkövetelmény és nincs meg az X-ben.

    Viszont egy dologgal nem értek egyet. Azért nem ilyen szép az arculata
    ennek a társaságnak, ahogy beállítod.
    Az tény, hogy valóban mint játékfejlesztő jobban odafigyelt a játékosokra, mint a nagy cégek általában.
    Viszont nem volt sohasem olyan cég amelyik, precízen végezte volna a feladatát. Rengeteget igérgettek és nem ez volt az első játékuk, amit trehány munkával adtak ki a kezük közül.
    X2-t beigérték mint multi MMO-, aztán az X3-at.
    Egyébként ugyanigy adták ki mindkettőt, mint a Rebirthet, szinte félkész állapotban. Emiatt vették ki például a cockpitet az X3-ból.
    De mondhatnám a kihagyott bányászatot is a játékból a kiadáskor és utólag foltozták bele, miközben egyes funciók már benne voltak a játékban, mint a bányászlézerek, csak éppen hiába mentél ki az űrbe, bányészni azt nem lehetett.
    Szóval azért régen se arról voltak híresek, hogy korrekt munkát adtak volna ki a kezük közül a játékok megjelenésekor.
    Ez alól talán csak az első két munkájuk volt kivétel, a XBTF és az X-Tension.