hyxx0QC.png

Topikszabályzat:

-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
  • a_n_d_r_e_w
    #1579
    Az senkit nem fog erdekelni, hogy mekkora studio mekkorat engedhet meg maganak. A vegeredmeny a fontos, ha jot csinalsz, megmaradsz, ha nem, akkor sullyeszto. Es ez nem lett jo. Hasonloan kis csapatoktol lattam remek jatekokat pl. Gothic szeria majd Risen, es pont a Gothic 3 a jo pelda ra, hogy oltari bugosan, alig tesztelve, keves emberrel is lehet remek dolgot kesziteni. Aztan ok is ujitani akartak, ld Risen 2, ott is fejvesztve menekultem a preorderemtol, es nem lepodnek meg, ha a 3. reszbol mar semmi sem lenne.
    Vagy csinalunk egy retegjatekot, es tudomasul vesszuk, hogy csak a rajongoinkra szamithatunk, de mindent megteszunk azert, hogy kiszolgaljuk oket, vagy megprobalunk ujitani, de akkor az legyen makulatlan, kulonben a regi rajongokat csak elveszitjuk, ujakat meg nem szerzunk. Azert a Rebirth minden, csak nem makulatlan. Lehet vedeni az EGO-t, de ez csak es kizarolag az o hibajuk. Volt egy remek szeriajuk, amit csak updatelgettek, megvoltak az alapok, lehetett volna arra epiteni egy X4-et fele ennyi munkaval dupla ekkora eredmennyel, de nem, ok telhetetlenek voltak, sokat akartak, de nem birta a farkuk.