
Topikszabályzat:
-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
-
Pares #1224 Hol is kezdjem... Nem, a kézikönyvben természetesen nincs minden leírva. Oda is van írva, hogy a felsorolt hajók/fegyverek/frakciók/szektorok csak egy kis része a jatékban lévőknek. Nyilván nem spoilerezik le az egész játékot a kézikönyvben, hogy aztán ne legyen mit felfedezni. A kézikönyv arra van, hogy az alap elképzelést, irányítást és játékmechanizmusokat megmagyarázza az embernek. Azt hittem ez nyilvánvaló volt, főleg, hogy oda is van írva többször is.
Az állomás és komplexum építés szerintem fényéveket javult. Igaz, nem lehet bárhová építeni, csak bizonyos "telkekre", de a fejlesztők elmondása szerint sok ilyen szabad építési terület lesz. Plusz elbúcsúzhatunk a spagetti tésztáktól, mert minden moduláris.
Az Albion Skunk olyan mint egy parancsnoki hajó. A kisebb ellenfelekkel egymaga is elbír, a nagyobbak nyilván már nem. És igen, egyszerre csak egy fajta fegyverrel lőhetsz, de miért is baj ez? Nem így a logikus? Nem így használtuk eddig is a fegyvereket? Például az előző játékban sem érte meg összekeverni olyan fegyvereket, amiknek más a hatótávjuk vagy más ellen hatékonyak, mert az csak pazarlás volt. Meg aztán minek 10 fegyver ha 6 el sem találja a célpontot. Tiszta II. Világháború feeling.
Az irányítás (egér+billentyűzettel) szerintem nem változik, vagy nem sokat.
Ha valakit meg az riaszt el, ha valami egyszerűbben kezelhetőbb vagy átláthatóbb lesz, az vagy mazochista, vagy nem tudja mit beszél. Kezelhetőség =/= butítás. A játék látottak és hallottak alapján legalább ugyan olyan komplex lesz, mint az elődjei.
Minőség >>> Mennyiség.