
Topikszabályzat:
-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
-
tomonor #1158 Csak NATO.
A botok FPS játékokban mindig tökéletesre vannak tervezve, és onnantól bizonyos scriptekkel butítják le őket, hogy esélyt adjanak a játékosoknak.
Az X3 szériában az új fizikai modell miatt nem egészen működött a dolog (X2-ből volt importálva az egész AI, még finomításokkal is alig tudták a pathfindingot optimalizálni). X2-ben a pattern követése viszont egész tökéletes volt.
Most X Rebirth-ben egy teljesen új rendszert dolgoztak ki, amely a környezethez képest alakítja a hajók pályáját, és nem pattern-t követ. Majd elválik, hogy mennyire működik, főleg csata közben.
A respawnoló Xenonokat a God engine művelte, az egosoft nem intendálta end game-ként, hogy kiírtasz egy egész fajt. Éppen ezért itt-ott visszarakatta őket automatikusan, melyet ha személyesen láttál elég olcsó megoldásnak tűnt. Persze, jobban is kidolgozhatták volna azt a részét, ám nem volt priorítás, és valószínűleg most se lesz (főleg azért, mert nem is biztos, hogy ki tudsz írtani egy egész rendszert ezúttal - a városok [melyekre az állomások épülnek] több mint valószínű, hogy elpusztíthatatlanok).