From Dust
  • Magiszter
    #290
    Igen ha valami nem COD (célkereszt elé ugró ellenfelek, csőszerű pályák..stb), hanem kicsit is agyalni kell, használni a kreativitást, a képzelőerőt akkor az már szar. Nekem a From Dust pont azért tetszett, mert lehetett vele kreatívkodni. Ha úgy akartam átvinni az embereket A-ból B-be hogy hidat emelek, akkor megtettem. Ha éppen az egész folyót akartam eltéríteni, azt is megtehetettem. Ha úgy akartam megvédeni a falut hogy 100 méter magas dombra építem akkor az csináltam, ha 100 méter magas fallal akartam körbevenni akkor az csináltam. Minden tettnek, akciónak volt következménye és a játék dinamikus motorjának köszönhetően mindig más volt a reakció.
    És pont ez a jó ebben a játékban. Nem rakják a szádba a megoldást, nem csak annyi hogy X időnként megnyomom a Tűz gombot, meg néha korrigálom az irányt a WASD kombinációval. Teljesen rád van bízva hogy hogyan oldod meg a feladatot (bizonyos korlátok között, mert teljesen OPEN játék még nem lesz évtizedekig).
    De persze izélések és pofonok. Aki a faék logikájú játékokért van oda az COD-ozik, Crysis-ozik. Aki az "Agytorna Norbival" játékokat az meg odavan az ilyen gyöngyszemekért mint a From Dust (vagy a Limbo is jó volt pl, bár az más stílus).

    Ez egyéni vélemény, nem Végső Igazságtétel.