#43
Kihívás azért akad máshol is. Például az általad említett JRPG-k közül a Lost Oddysseyt talán szégyen, de máig nem játszottam végig, mert iszonyatosan nehéznek találtam és sok időt vett el. Pedig csak a megfelelő taktikára kellett volna rájönnöm, kísérletezés és lootolás útján, ugye. De említhetném pl. a Dead Space 2 Lehetetlen módját, ahol a 10 óra hosszú, igen nehéz játékban mindössze háromszor lehet menteni. S most nem egy faegyszerűségű vacakról beszélünk, csupán stílusbeli eltérésekről.
Ami a szimulátorokat illeti, hiányolom és szeretem őket, de időm például nem igen lenne rájuk. Mire beletanulok egybe, addigra két másik játékot viszek végig, amik jobban szórakoztatnak. Ezzel szemben mondjuk rokonműfajnak tekinthető a kalandjáték, mely szintén haldoklott és szintén türelmet igényel... Azokat pedig imádom mindmáig. :)