Második világháborús multiplayer FPS | http://www.heroesandgenerals.com
  • ChipKng
    #5114
    Persze, barki belephet war-ba egy bizonyos szint utan, de olyan ott ritkan fordul elo, hogy egy APC ilyen szabadon mozogjon mert addigra mar sokaknak van AT eszkoze es secpec legyakjak. Tovabba a War-ban csak azert nem lathat az ember komolyabb csatat ha egyenileg probalkozik, mert a matchmaker nem rakja be. Nehez is lenne ha egy strategialiag fontos helyre 18 klan tag varakozik es a sajat egysegeik vannak betolva (ezert oket reszesiti a matchmaker elonybe). A war nem csak annyibol all, hogy kipipalom a "War" reszt es "Combat!". Sokkal komplexebb. Ezzel a lutri modszerrel csak olyan helyekre jutsz be ahol alig- vagy egyaltalan nincs eroforras (tank/repulo/ejtoernyos/recon), aztan megy a pislogas. Huuu en is mennyit szidtam a parancsnokokat, hogy 200 gyalogost jarmuvek nelkul bekuldtek egy varosra ahol minden volt es kesz meszarszeket rendezett az ellen, pedig nem is klan volt. :)

    Ezert van az, hogy eloszor betoljuk a gyalogsagot, majd megvarjuk, hogy elinduljon a harc. Ha latjuk, hogy tele a tabla (18 fo), akkor johetnek a finomsagok: tankok/recon/repulo. Igy a matchmaker nem rak be olyankokat akik repuloskent, tankoskent vagy camper recon-kent akarnak belepni. Tegnap 2 random ejtoernyos srac igencsak meglepodott, hogy mifele csataba keveredett veletlenul bele, mikor bevedtuk az o vonalukat is majd seperc alatt behuztuk a varost. ;)

    Ha este ramirsz, megproballak behuzni egy komolyabb csataba ha amcsi oldalon vagy es van szabad hely. Akkor meglatod, hogy nincs itt annyira tuldimenzionalva.
    Csak azert veszelyes ez, mert konnyen rakap az ember. :D

    Egyeduli hatranya az, hogy a meccsek elinditasa sokszor lassu, mert meg kell varni mig beernek az egysegek az adott helyre ill. az ellenfel nem mindig jon. Foleg az oroszok ellen vacak jatszani mert kevesen vannak es sokat kell varni rajuk, hogy bekeruljenek. De ha elindul a vonat......