• ssin
    #64
    Nyilván minden előfizetéssel együtt árult telefonnál a díjcsomagból befolyó bevételnek ki kell termelnie a készülék árának a szolgáltató által támogatott részét, erre van a hűségidő és ennek megfelelően árazzák be a díjcsomagokat. Ez matek. De mivel a díjcsomagom havidíja teljesen lebeszélhető (le is beszélem), nem rejt számomra semmilyen plusz költséget ahhoz képest, mintha a régi telefonomra fizetném ugyanezt. Akkor hogy is van ez, valamit nem veszek észre? Két évre aláírok, ok, de mivel tizenx éve, amióta mobilom van, ugyanaz a számom, ugyanannál a szolgáltatónál vagyok és leszek is, ez nem jelent különösebb kötöttséget.

    Tapasztalatok? Milyen tapasztalatok? Kinek a tapasztalata? Az ismerőseidé? Ők a reprezentatív minta?

    Tudatalatti reklámok? Te hol látsz a TVben Apple reklámot? Meg úgy nagyjából egyáltalán. Samsung, meg Android reklám folyik a csapból is... Kicsit egysíkú a gondolkodásod Apple ügyben. Adott egy bunkó/agyatlan, népes embertömeg, akiket globálisan, tudatalatt arra kondícionálnak, hogy vegyenek meg egy amúgy használhtatalan sz@rt. A sikeres kondícionáláson átesettek (a továbbiakban zombik) ezt követően gondolkodás nélkül megvesznek mindent, amin almás logó van (egyébként egyes új termékek bevezetésekor az agyatlan, megzavarodott zombisereg kimutatható mértékben növeli a zöldségesek, szuper- és hipermarketek alma eladásait). A termékekkel kapcsolatos statisztikák elkészítésekor gondosan kiválogatják azokat a zombikat, akiknél a kondícionálás valamiért mégsem lett 100 %-os, nehogy repedés keletkezzen a termékek jó használhatóságáról nehezen kialakított és minden eszközzel fenntartott hazugságán. És mindezen ármánykodás annak ellenére ennyire sikeres, hogy a józanul gondolkodó, értelmes emberek messzire kerülik az Apple-t és észérvekkel próbálnak hatni a majdnem minden esetben menthetetlen zombikra.