#1035
A kék zombik a Frankenstein-féle tudományos úton mozgatott hullák (ezért is kell pl. temetőből kipucolni hozzá kártyát) - erre játszik rá a Rooftop Storm is, szemben a fekete fertőzéssel vagy mágiával mozgatott hulláival (amit az Endless Ranks erősít) - és mivel zombiból rengeteg van, így a tokengyártást náluk tolták előtérbe, és a lassúságot jelző elfordulva játékba kerülést.
Vérfarkasoknál a zöld és a vörös a jellemző szín - zöld a falkában vadászat, a természetközeliség, a vörös a felszabaduló harag jellemzője.
A vámpírok a fekete egyik alap lénye, viszont másodiknak megjelentek a vörösben - a vérszomj, a gótikus horror borozgató elegáns figurái jól illenek oda, ők lettek a másik aggro faj.
Lettek még emberek főleg fehérben és egy kicsit zöldben (ők az áldozatok és mindenféle rosszra vadászók), és kísértetek főleg fehér-kékben (repülő lények, őrület, stb.).
Ilyen az, amikor egyértelműen a hangulat határozza meg a designt, és nem meglevő dolgok köré kalapálják a sztorit :)
(és a kivétel - az ellenséges dual földek, ami sehogy sem illeszkedik a tribal hangulatba, de így alakult)
Az Essence of the Wild amúgy még brutális móka - zöld tokenpaklik egész jól működhetnek vele...