• Komolytalan
    #37
    Azért mert én nyitva hagyom a kapumat, te még nem jöhetsz be az udvaromra, mert az magánterület. Ha utána feljelentelek, akkor szabálysértési bírságot fognak rád kiróni. De ettől még szarhatsz ahová csak tetszik, csak utána vissza ne tunkolják a s.ggedbe a saját szarodat. Persze jogilag a reklám blokkolás (még) nem büntetendő, de mivel magánterületen vagy, ez esetben úgy jár el a cég ahogy akar. Amíg 1-2 hülye csinálja, addig elnézi hogy megkárosítod (ha már a lopás szó nem tetszik), ha meg túl sokan tolják akkor majd kitilt, vagy bevezeti a fizetős módot. Akkor gondolom borzasztó büszke leszel magadra, hogy sikerült 1 addont telepítened, amivel tönkretetted a tudatos fogyasztók ingyenes módját.

    A reklámpiacnak meg köszi, de nem fogok utána nézni, mert az elmúlt 10 évben volt alkalmam nagyon közelről tanulmányozni. Mondjuk 0 távolságról. Vannak CT alapú reklámok, és abba is beleszámít a "vétlen klikkelés", vagyis amikor úgy kattintasz rá, hogy nem is akarsz, csak mondjuk a görgő helyett mellényomsz. Meg vannak átalánydíjas reklámok, ahol napi/heti/havidíjat fizetsz valamiért, és ezekbe is beleszámít, ha valaki rá se néz a reklámra. Nem kell messze menni, nézd meg az sg médiaajánlatát, és csodálkozz. Ezeknek az árai a banner letöltési, aktivitási (mert ilyet is mérnek ám, pl flash bannernél), és CT statisztikák alapján alakulnak ki. Vagyis ha nem töltöd le a bannert, vagy elrejted és nem lesz rajta annyi aktivitás se, hogy mondjuk 5 másodpercnél tovább élt, illetve véletlenül se kattintasz semmire se, akkor az átalánydíjas szponzorációk ára is 0 lesz.