• karesz6
    #26
    Addiktív anyagot nem tesznek a rudiba mert úgy meg**** őket hogy kettéáll a fülük. Bár külön bejelenteni nem kell mik vannak a túrórudiban de bárki bemehet egy pirospötyössel egy laborba és kielemeztetheti. Ez túl nagy kockázta a cégnek mert ha az elemzés során valamit találnak abból világ méretű botrány és börtönbüntetések lesznek. És bár a vizsgálat 100e körül kóstál ezt nem csak az átlagember hanem a konkurencia is megteheti.
    A csukott szemmel kóstoltatás pedig szimpla élettani folyamat. Egyrészt a vonatkozó neuronok így az infó találkozhat másrészt pedig az agy az emlékeket íz/szag/látvány/érzelmek kombóban tárolja és simán előfordulhat hogy szimplán íz alapján az ember összekeveri a répalevet a banánturmixal. Vagy lehet hogy valamit finomnak találna de épp valami nagyon szar dolog történt a kísérleti alannyal amikor először próbálta a végeredmény ugyan az kóstoláskor nem kellem "jó ízű " érzetek keletkeznek bennünk hanem negatívak.

    Hogy a cikkről is szóljon valami: A google és a facebook nagyon jó szolgáltatások nagyrészt azért mert adatokat gyüjtenek rólunk amit utánna mellékesen el is adnak reklámozni. Nos egyszerűen fogalmazva: leszarom. Mindennek ára van a google és a facebook pedig jó szolgáltatást nyúj cserébe és jelentősen leegyszerűsítik sokak életét. És most tényleg kit mi zavar jobban? Ha férfiként adatok híjján tamponreklámot tolnak az orra alá vagy esetleg olyat ami valóban érdekelheti.