• BenceYCE
    #11
    Mert neked nem fordul fel a gyomrod ha pl egy rég nem látott ismerős bejelentkezik, h milyen jó lenne meginni egy pofa sört együtt, majd a beszélgetés közben leesik, h direktmarketinges és üzletet lát a hozzánemértésedben. Valósínűleg, mert te magad is érdekelt vagy a reklámokban. Fel kéne fogni a "reklámoldalnak", h az emberek befogadóképessége véges. Nálam ez a pont 7 éve jött el. Észre kéne venni, h a kereskedelmi tv-k is a túlnyomott reklámokba vesztették el a minőségüket, h az ember el is vár valamit egy reklámért cserébe, h hiába jó egy termék reklámja ha a termék sz@r. A fórumokon épp a silány termékeket igyekezzük kiszűrni, h ne essen más is abba a hibába amibe esetleg mi estünk. A mottóm: Jó bornak nem kell cégér! Amelyik meg a kelleténél többet reklámoz, azt elvből kerülöm. Vedd pl a pirospöttyöst. Bereklámozták az újat, azt ennyi. Nem kell hozzá gyógyszereket megszégyenítő reklámmennyiség, mert bemész megkóstolod és jó. Mert letettek valamit az asztalra és nem a szart sem érő termékükkel próbálnak emberek behülyítésével rövid időn belül meggazdagodni. A mai információdömpingben persze nehéz/nehezebb reklámokat eljuttatni a fogyasztókhoz, de ezt az információáradatot a reklámosok okozták és nem a fogyasztók követelték! Nekem többet ér egy szakszervizes véleménye statisztikája ha biztos a forrás mint mondjuk egy gyártó marketinges fröcsögése. Nem hazudok, akiről megtudom az ismerőseim körében, h marketinges, azt kerülőm. Okádék amit művelnek és szabadon választották. Szánalmas, de főleg a legalja aki a baráti körét is rááldozza. Hiénábbak mint a taxisok. És ha van valami amire áldoznék pénzt az pl az adblock plus működése. Nem akarok munkába menet europlakátokat látni a gyönyörű táj helyett. Nem akarok a temető oldalán gyógyszerreklámot nézni ha az elhunytaimhoz megyek. Nem fogok egy 9 ft-os zsemléért kocsiba ülni és elmenni az ósanba és még sorolhatnám, az omlósztól kezdve az idióta nyekergős éneklős reklámokig. Minőségi reklámot alig látni, mert felhigult a szakma és erőszakosak, tolakodnak. Egyre jobban bele az ember magánéletébe. Ehhez a google meg asszisztál. A fogyasztói társadalom alól igyekszek kivételes tag lenni, h tudatosan vásárolok. Ezzel vagyok ellensége ennek reklámiparnak csúfolt hiénahadnak.