TES
-
Although #885 Eredetileg a fajodnál a tulajdonságok és a class adta meg az alapot amivel indultál de a class is a tulajdonságokra épült rá. Annyi eszük azért volt, a class rendszert már végképp nem lehet megtartani a tulajdonságok nélkül. Mondjuk abba is igazuk volt ez a rendszer működik konkrét class megnevezések nélkül, mert azzá válsz amit használsz, pont mint az Oblivionba. De sok régi rp-s idegbajt fog kapni ettől, ez már látszott a forumon is, mert sokaknak fontos legalább alapként választhattak és ott volt. Tehát nem lesz rossz csak nagyon egyszerű. Szerintem túlontúl egyszerű. Akár akciójátéknak is hívhatjuk majd. Abban is van heal meg stamina. Nyilván nagyon sok fog múlni a storyn az npcéken, egyéb dolgokon amiben biztos nem fogunk csalódni szerintem, és ezek is fontosak egy jó rpghez. Ha a radiant story jól fog működni, ez nagyon jó játék lesz.