TES
  • Árnyvadász
    #507
    Oblivion is konzol orientált volt. Sőt ugye a Morrowind is kijött később (ha jól emlékszem, mert előbb volt a PC verzió) Xbox konzolra. Ez még annyira nem baj, bár felvet persze néhány kérdést.

    Az egyszerűsítés viszont a fejlődés egyik iránya. Nézzétek meg mennyi minden lett egyszerűbb, egyszerűbben kezelhetőbb és nem csak a számítástechnika világára gondolok. Ezeknek többségében is csak a felszín, a látszó dolgok egyszerűbbek. Attól a belső tartalom, kód, akármi lehet, biztos, hogy bonyolultabb.

    Skyrim elég sokat feljődött az Oblivonhoz képest, de megtalálható benne a régi nagy előd nagyon sok vonása is. Kedvezve ezzel azoknak a játékosoknak, akik mondjuk kicsit csalódottak voltak az Oblivion után. Ismét fontos szerepe lesz a felderítésnek a szimpla kalandozásnak é biztosan lesznek majd egészen döbbenetes megvalósítású rejtekhelyek, sírhelyek, romok.

    Morrowindben pl. egyik ismerősöm mutatott olyan föld alatti barlangot, amiben egy hatalmas tó volt és benne egy félig elsüllyedt hajó. Aztán olyan Daedra romot ami egészen közel a vízparthoz, de a víz mélyén lévő bejárattal volt ellátva. Ezeket meg sem találtam, holott mindent megcsináltam már a játékban és jelentős területet jártam be.

    Remélem itt is találkozok majd ilyen jellegű dolgokkal.