TES
  • yesname #4248
    Acrobatics, athletics, luck csak melléktermékek. Egyiknek sem volt igazán jelentős szerepe, ami volt azt meg kiváltja a játkos általi iránytás és reflex. (Az, hogy magasabbról tudsz lezuhanni acrobatics miatt, nem nagy dolog.)
    Ezek mind olyan végeredméyneket/dolgokat befolyásoltak, melyeket amúgy is befolyásolt más attrib vagy tulajdonság, mint hárítási esély, találati esély stb.
    Valóban sok értelme van ha egy végeredmény (stamina, heal, magicka) eredő képletébe két attrib szerepel amiből az egyik pl. 50%-kal, másik 100%-kal érvényesül. Ez egyáltalán nem számottevően bonyolultabgb és több, mint az egy "attrib" van (stamina, heal, magicka). A különbség, hoy nagyrészt most nem attribokon keresztül nő a healthed vagy akármid, hanem közvetlenül azt növeled és perkekkel még variálhatod. Nem a képlet bal oldalát állítod, hanem a jobbot. Nem olyan drámai veszteség szerintem.
    Na mindegy, másként látjuk, de ami alényeg hogy mindegyikünknek a hangulata, a felfedezés öröme és az összhatés a lényeg :)