TES
  • Holaaf
    #29916
    Én is kiadtam volna de legkésőbb 2012-ben, bugmentesítve, sűrű elnézések közepette, kijavítva-FEJLESZTVE a botrányos animációkat stb. De 2017-ben kikakilni egy ilyet Legalább egy bogármentesítés vagy valami... "Nagyjából kiadható állapotban..", na ne már! Szabadon moddolható de miért? Egy kész játék, amibe szívvel és lélekkel tették bele a tartalmat az NEM igényeltetik moddolást. Ugyanis ha jól megnézed a legnagyobb munkák valójában javítások és hiányosságok pótlása semmi más. Egy USKP anno még a kezdetekben több ezer hibát javított ki de hol van az a mai USLEEP-től és még mindig van mit dolgozni. Vagy ilyen érthetetlen dolgok, mint amit a Dual Sheath Redux javít vagy egy tisztességes klíma mod, mint a CoT. Meg legalább egy UFO de ha van inkább már az EFF követő nagyjavítás. Nem dimenzionálom túl de ha megnézed ezek mind javítások. Akár az Ordinator és a régebbi Perkus Maximus vagy a Redone meg a valamire való intelligenciát adó harci módosítók, mint a Wildcat stb, hiányt pótolnak. A nyomorult szájmozgást is egy egyszerű javítással helyretették. Jó néhány címről elmondható, hogy nem igényel moddingolást, nem szorul rá. Szerintem így kell nézni a dolgot.
    Nem vagyunk egyformák lehet én látom rosszul. De az új generációs konzolok és a SSE köszönőviszonyban sincsenek az én megítélésem szerint. Nem egy 5 perces indi címről van szó. És nem a történetvezetésre gondolok, az már egyéni dolog tetszik-nem tetszik. Az ember örül ha le tud végre ülni kikapcsolódni, játszani valamivel és nem pedig évekig várni míg talán lesz hüvelye végre a másik kardodnak is az oldaladon meg nem ragad be valamelyik alap script minden 5. küldetés közben az alapjátékban.
    TÉNYLEG lesz SKSE az újhoz, mert már van. De ez a "sokkal több modot, sokkal stabilabban el fog bírni" az az kollektív őrület, amit egy téveszme szült meg, NO OFFENSE de pont erről beszéltem(tünk) kicsit lejjebb. Ez van mit lehet tenni
    Utoljára szerkesztette: Holaaf, 2017.09.14. 06:48:36