TES
  • Fantusz
    #29774
    A játék készítői a játékosra bízzák, hogy az adott karakterét milyen szerepbe bújtatja.
    Lehet játszani akciójáték-szerűen, elvállalva minden küldetést, amit olykor elég direkt módon vágnak a karakterhez, de ennek az is az oka, hogy az előző résznél (Oblivion) sokan nyavalyogtak pl azért, hogy nem tudják, hogyan lehet csatlakozni a Tolvajok céhéhez.
    Skyrimben elég csak elmenni Riftenbe, ott azonnal hozzá vágják a karakterhez a csatlakozás lehetőségét, ami viszont nem kötelez a csatlakozásra, csak egy lehetőség.
    A Bajtársakhoz csatlakozást is lehetőségként ajánlja fel Farkas (Whiterun előtt egy óriást gyilkolásznak) -vagy élsz a lehetőséggel, vagy nem.
    Ennek a küldetéssornak része a vérfarkassá válás, amit nem tudsz kikerülni, ha végig szeretnéd vinni a céhes küldetéssort , viszont a vérfarkas lét nem azt jelenti, hogy át is kell változni bestiává, és a küldetéssor végén ki is gyógyíthatja magát a karakter is.
    Ami talán zavaró lehet, de jobban bele gondolva az úgy van rendjén, hogy bizonyos helyekre csak céhtagok tudnak bejutni, pl a Bajtársak Ysgamor sírjába, a mágusok Sarthalba, a tolvajok Nocturnal szentélyébe, stb.
    No és persze a küldetésekkel megszerezhető jutalmakhoz sem juthat hozzá a hős, ha nem csinálja meg a küldetést, viszont azok általában specifikus darabok, a bérgyilkos páncélszett nem illik egy harcoshoz, talán még a tolvajhoz igen, de nekik is megvan a saját hacukájuk (plusz a Nightingale szett).
    Mindazon által nem kell sajnálkozni, ha egy karakterrel nem szedsz össze minden kacatot, általában úgysem a készen kapott cókmókokba öltözik a karakter, ha tud jobbat is kreálni (kovácsolás, enchantolás)