TES
  • Fantusz
    #29696
    Nem kell túl bonyolítani azt a történetet sem.
    Annyi a lényeg, hogy ilyen módon tudatnak veled egy lehetséges kalandot.
    A nőt persze integrálhatták volna jobban a játékba, de nem tették... elmondja a kis szövegét, aztán nem lehet vele többé szót váltani sem.
    Nem a városba megy, hanem valamelyik közeli farmra, ahol megérkezés után azonnal előkap a szoknyája alól egy kapát és dolgozni kezd, nincs vele párbeszéd opció.
    A lopásokból eredő "meglepetésekre" jó példa a felbérelt gyilkosok akciója, akik esetenként teljesen logikátlanul lépnek akcióba: meghal egy NPC, halálában teljesen vétlen vagy, de elemelsz valamit a házából,(lehet akár küldetési tárgy is) hisz neki már úgysem kell... jön a bérgyilkos csapat, a vezetőjüknél megtalálod a megbízó levelet (amit csak a halála után írhatott a meglopott) - ezen is túl lehet lépni, nem kell mélyebb értelmet keresni mindenben :-)