TES
-
#29590
Ez a játék is olyan, mint a hozzá hasonlók: kezdetben nincstelen senki a főhős, akiből félistent lehet nevelni, bár a társadalmi megítélése nem biztos, hogy jobb lesz, egy bizonyos szint elérése után a harcok egyre kevesebb kihívást jelentenek számára.
Annak nem látom értelmét, hogy célzottan rohanva, menekülve kínlódja végig a harcokat a karakter, amíg nem elég erős a feladathoz.
Nagyon régen játszottam már a Skyrimmel, nem tudom javításokkal, modokkal, most mit lehet, és mit nem, de kezdetben megvoltak a rejtett titkok a kezdeti gyors fejlődésre.
Az íjászoknak kimondottan megkönnyítették a kezdést, már a kezdő faluban ott volt egy karakter, akitől lényegében ingyen lehetett íjászatot tanulni, szinte a faluból sem kellett kimozdulni, 50-es szintig feltornázta a mesterlövészetet, a megfelelő perkekkel lényegében már egyenesbe is volt a karakter harci szempontból... igaz közben lépett néhány szintet, de ennek is megvolt a pozitív hatása, jobb felszereléseket lehetett lootolni.
Nekem úgy rémlik, hogy trénerek nélkül is elég sok szintet meglép a karakter még akkor is, ha a főszálat erőltetett menetben csinálja.
Mire a faluba beérnek legalább egy szintet lép... elmegy a sárkánykaromért, megtalálja a sárkánykövet, Whiterunnál megöli a sárkányt, felmászik a hegyre, megkeresi a kürtöt, vissza viszi - mindezek közben rengeteget harcol, sunnyog, vagy varázsol, sok lehetősége van, de valamit csinálnia kell, ennek következtében lép szinteket.
Kezdetben 5 skill fejlődés után szintet léphet, később ez felkúszik, 10, majd 15 skill fejlődés után lehet szintet lépni, ezért az elején érdemes volt oda figyelni a képességek fejlesztésre.
Nagyon elrontani nem lehet egy karaktert, legfeljebb nehezebbé, vagy könnyebbé lehet tenni az útját, de azért vannak olyan helyek, ahonnan csak akkor szabadulhat, ha legyőzi a bosst a pálya végén, olyan helyre felkészületlenül bemerészkedni merész